شروع عملیات اجرایی ساخت 20 هزار مسکن محرومان به همت بنیاد مستضعفان، از یاری بلاعوض 50 میلیونی تا تامین رایگان سیمان و میلگرد

به گزارش صندلی و تلفن، صبح امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و رئیس بنیاد مسکن، عملیات اجرایی ساخت 20 هزار واحد مسکن محرومان کلید خورد.

شروع عملیات اجرایی ساخت 20 هزار مسکن محرومان به همت بنیاد مستضعفان، از یاری بلاعوض 50 میلیونی تا تامین رایگان سیمان و میلگرد

به گزارش گروه سیاسی صندلی و تلفن، روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در مراسم شروع عملیات اجرایی احداث 20 هزار واحد محرومان که در منطقه محروم نوغاب شهرستان درمیان در استان خراسان جنوبی برگزار گردید، اظهار کرد: امروز این توفیق را داشتیم که در روز عید مبعث، عملیات اجرایی تفاهم نامه مشترک بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای احداث 20 هزار واحد مسکن محرومان را در این منطقه محروم شروع کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اختصاص تسهیلات 200 میلیونی دولت برای احداث هر واحد مسکونی در این طرح اضافه نمود: بنیاد مستضعفان برای احداث هریک از این 20 هزار واحد مسکونی، 50 میلیون تومان به صورت بلاعوض اختصاص داده و علاوه بر آن نیز سیمان و میلگرد مورد احتیاج این واحد ها را به صورت رایگان تقبل کرد.

وی با بیان اینکه حداقل متراژ هریک از این واحد ها 60 متر مربع است گفت: این واحد ها برای محرومانی درنظر گرفته شده که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و بنیاد مستضعفان برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز طی تفاهم نامه های جداگانه ای به ترتیب 10 هزار و 18 هزار واحد مسکونی احداث خواهد نمود.

فتاح با اشاره به سهمیه استان خراسان جنوبی در طرح مسکن محرومان گفت: به مناسبت عید سعید مبعث رسول اکرم (ص)، سهمیه خراسان جنوبی از 550 واحد به 1000 واحد افزایش یافت که سهمی معادل 5 درصد این طرح را دارد.

به گفته رئیس بنیاد مستضعفان، این واحد ها که قرار است برای محرومان فاقد پوشش حمایتی احداث گردد، ان شاءالله طی 2 سال آینده تکمیل گردد و در صورت احتیاج امکان الحاق تعدادبیشتری به واحد های مسکونی در این تفاهم نامه وجود دارد.

فتاح در سرانجام با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در طرح جهش ملی مسکن دولت، 900 هکتار را به صورت رایگان واگذار می نماید گفت: ما در این سفر اعلام کردیم که علاوه بر 900 هکتار قبلی، هر زمین بنیاد مستضعفان که در خراسان جنوبی امکان احداث مسکن در نهضت ملی را دارد، در خدمت این طرح قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع عملیات اجرایی ساخت 20 هزار مسکن محرومان به همت بنیاد مستضعفان، از یاری بلاعوض 50 میلیونی تا تامین رایگان سیمان و میلگرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات اجرایی ساخت 20 هزار مسکن محرومان به همت بنیاد مستضعفان، از یاری بلاعوض 50 میلیونی تا تامین رایگان سیمان و میلگرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید