خبرنگاران استاندار اصفهان: باید عرصه برای قاچاق کالا و ارز ناامن شود

به گزارش صندلی و تلفن، اصفهان- خبرنگاران- استاندار اصفهان گفت: باید فضا برای قاچاق کالا و ارز ناامن شود زیرا تمامی بخش نامه ها و مقررات در جهت پیشبرد حل مسائل مردم است.

خبرنگاران استاندار اصفهان: باید عرصه برای قاچاق کالا و ارز ناامن شود

به گزارش صندلی و تلفن، عباس رضایی چهارشنبه شب در نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در سالن جلسات استانداری اضافه کرد: با ناامن کردن فضا برای قاچاق کالا و ارز در جامعه، بسیاری از مسائل مربوط در این زمینه برطرف می شود.

وی با تاکید بر ضرورت حساسیت بیشتر نسبت به مساله مبارزه با قاچاق دارو و کالاهای سلامت محور بیان نمود: اطلاع رسانی مضرات استفاده از کالاهای قاچاق به ویژه کالاهای سلامت محور به مردم باید مورد تاکید باشد.

استاندار اصفهان اضافه کرد: باید اطلاع رسانی از مبادی مختلف و از طریق تعاونی ها، اتحادیه ها، رسانه و فضای مجازی به نحو احسن انجام شود.

وی خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی گفت: سیستم اطلاع رسانی از طریق پیامک، سایت های مربوطه، فضای مجازی و اطلاع رسمی انجام شود.

رضایی گفت: باید بر روی کالاهای سلامت محور به لحاظ جنبه های اقتصادی و اجتماعی بیشتر تمرکز شود.

وی گفت: کمیته دائمی هماهنگی با حضور ذیربطان حوزه قاچاق کالا و ارز تشکیل شود تا در راستای هم افزایی و اطلاع رسانی مسائل و مسائل حل و فصل شود.

قاچاق کالا نقش موثری در کاهش احساس امنیت اقتصادی در کشور دارد از این رو برخورد با پدیده قاچاق کالا و ارز لازمه تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید است.

بخش اعظم کالاهای قاچاق در استان اصفهان به ترتیب شامل لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، موادغذایی، طلا و مصنوعات، برنج، پوشاک، اسباب بازی، تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی می شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار اصفهان: باید عرصه برای قاچاق کالا و ارز ناامن شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار اصفهان: باید عرصه برای قاچاق کالا و ارز ناامن شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید