نام پرسپولیس در نشست خبری سرمربی زنیت

به گزارش صندلی و تلفن، دیدار تیمهای سپاهان و زنیت در حالی به سرانجام رسید که ژوزه مورایس در این دیدار محبت آمیز و در حالی که برخی نفرات اصلی را هم در اختیار نداشت، 2-0 پیروز شد.

نام پرسپولیس در نشست خبری سرمربی زنیت

با این حال این یک دیدار تدارکاتی بسیار خوب برای تیمی بود که چهار روز بعد در ادامه روند درخشان خود، ماموریت حذف پرسپولیس از جام حذفی را پیش رو خواهد داشت.

بازی با پرسپولیس در حالی برگزار خواهد شد که باشگاه سرخپوش مرکز و هوادارانش، نسبت به برگزاری بازی محبت آمیز سپاهان - زنیت معترض بودند و اعتقاد داشتند این دیدار سپاهان را در شرایط بازی قرار می دهد و این تیم دستمایه تبعیض قرار خواهد گرفت.

این ادعا البته از طرف سپاهان رد می شد اما به هر حال در آستانه بازی دو تیم، جنجال های زیادی در این پیرامون وجود داشت تا اینکه در نشست خبری پس از بازی سرمربی زنیت هم نام پرسپولیس به میان آمد.

زمانی که یک خبرنگار از سرگی سماک در مورد کیفیت سپاهان به عنوان نماد فوتبال ایران پرسید و گفت: آیا بازی این تیم در حد تیم های اروپایی است؟ سرمربی زنیت پاسخ داد: من این عقیده را دارم که می توان باشگاه های بزرگی مثل سپاهان و پرسپولیس که ترکیبی قوی دارند، با برخی از تیم های اروپایی مقایسه کرد.

حالا فوتبال ایران به استقبال دیداری می رود که به زعم سرمربی باتجربه زنیت روسیه، تیم هایی هستند که ترکیبی قوی و قابل مقایسه با برخی تیمهای اروپایی دارند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "نام پرسپولیس در نشست خبری سرمربی زنیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام پرسپولیس در نشست خبری سرمربی زنیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید