یاسین رضایی: در اردوی تیم ملی کشتی دنبال برطرف ایرادات فنی هستم

به گزارش صندلی و تلفن، کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: نمی توانم هیجان درونی ام را کنترل کنم و به همین دلیل امتیازات زیادی را از دست می دهم.

یاسین رضایی: در اردوی تیم ملی کشتی دنبال برطرف ایرادات فنی هستم

به گزارش گروه ورزشی صندلی و تلفن، یاسین رضایی کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون کشتی بیان کرد: مسابقات رنکینگ مصر با حضور کشتی گیران خوب در سطح خیلی بالایی برگزار گردید که متاسفانه با اشتباهات فردی نتوانستم نتیجه دلخواه را بگیرم.

وی ادامه داد: اردوی نو آماده سازی از روز 15 اسفند در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می گردد که تمام عنوان داران کشتی آزاد در این اردو حاضر هستند و امیدوارم از این فرصت بهره کافی را ببرم و بتوانم در کنار برطرف ایرادات فنی چیزی به اندوخته های خود اضافه کنم.

رضایی اضافه نمود: کمپ تیم های ملی نسبت به قبل چه از لحاظ غذا، خوابگاه، محل بازی و ... تغییرات داشته و در برترین شرایط تمرینات خود را انجام می دهیم و از این بابت ما کشتی گیران دغدغه ای نداریم و تمرینات خود را در آرامش انجام می دهیم.

این کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد اظهار کرد: در وهله اول هدفم این است که در مسابقات آسیایی قزاقستان برترین نتیجه و مدال را کسب کنم و هدف اصلی هر ورزشکاری هم معین است که آن کسب مدال در بالاترین سطح ورزش یعنی المپیک است.

وی در خصوص اینکه در مسابقاتش زیاد امتیاز رد و بدل می گردد، گفت: به خاطر اینکه نمی توانم هیجان درونی خود را کنترل کنم و با توجه به اینکه کشتی گیر استرسی نیستم شاید دلیلی بر این موضوع باشد، اما به امید خدا تمام کوشش خود را خواهم کرد که این اشتباهات را برطرف کنم و امیدوارم با یاری کادر فنی برترین نتایج را کسب کنم.

رضایی به چرخه تیم ملی اشاره نمود و اضافه نمود: اگر در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان هم قهرمان شویم باید در جام تختی نیز حاضر شویم و با تمام کشتی گیران همچون مسابقات قهرمانی کشور برای پوشیدن دوبنده تیم ملی سرشاخ شویم.

قهرمان وزن 61 کیلوگرم مسابقات قهرمانی کشور در خاتمه با بیان اینکه در رشته مهندسی آب مشغول به تحصیل است و قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد را دارد، گفت: ار مربی سازنده خودم آقای سید علی خدایی و از مربی بدنسازم آقای حسین شریفی تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم با یاری همدیگر بتوانیم برترین نتایج را کسب کنم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "یاسین رضایی: در اردوی تیم ملی کشتی دنبال برطرف ایرادات فنی هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاسین رضایی: در اردوی تیم ملی کشتی دنبال برطرف ایرادات فنی هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید