آخرین اخبار هواشناسی در کشور

به گزارش صندلی و تلفن، آخرین اخبار هواشناسی در کشور چیست؟ خیزش گرد و خاک ادامه دارد؟

آخرین اخبار هواشناسی در کشور

صادق ضیاییان در تبادل نظر با ایسنا، در تشریح آخرین شرایط آب و هوایی کشور، گفت: طی سه روز آینده در خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی واقع در استان های گرگان و سمنان بعلاوه در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک رخ می دهد.

وی اضافه نمود: علاوه بر این امروز (پنجشنبه 19 خرداد) در نوار شرقی کشور و طی روز آدینه (20 خرداد) در بعضی نواحی استان های واقع در زاگرس مرکزی، دامنه های جنوبی البرز در زنجان، قزوین، البرز و تهران و بعلاوه اصفهان و فارس افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک انتظار می رود.

او ادامه داد: روز شنبه (21 خرداد) در بعضی نواحی مرکز، جنوب و شرق کشور وزش باد افزایش می یابد و در سیستان و بلوچستان افزایش ابر گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می گردد.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، اضافه نمود: طی سه روز آینده در استان های ایلام، خوزستان و بوشهر وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک انتظار می رود و خلیج فارس مواج خواهد بود. روزهای یکشنبه و دوشنبه (22 و 23 خرداد) در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان رضوی و بعلاوه جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

او درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (20 خردادماه) صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک در بعداز ظهر با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 34 درجه سانتیگراد و طی شنبه (21 خردادماه) صاف و از بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای 24 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

وی در پایان تاکید نمود: طی امروز و فردا (19 و 20 خردادماه) اهواز با دمای 50 و 47 درجه سانتیگراد گرم ترین و شهرکرد با دمای 9 و 8 درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: تجارت نیوز

به "آخرین اخبار هواشناسی در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار هواشناسی در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید