بارش برف و باران در جاده های 14 استان کشور

به گزارش صندلی و تلفن، خبرگزاری خبرنگاران- مرکز مدیریت راه های کشور از بارش برف و باران در راه های 14 استان کشور اطلاع داد و اعلام نمود: بارش برف صبحگاهی در محور های چالوس، هراز و آزادراه تهران- شمال به صورت پراکنده شروع شده است.

بارش برف و باران در جاده های 14 استان کشور

به گزارش خبرگزاری صندلی و تلفن از مرکز مدیریت راه های کشور، آخرین شرایط جوی حاکی از بارش برف و باران در بعضی از محور های استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، مازندران، تهران، زنجان، اصفهان و چهارمحال و بختیاری است.

برپایه این گزارش، بارش باران در بعضی از جاده های استان های گیلان، کردستان، همدان، لرستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان نیز گزارش شده است.

بعلاوه آخرین شرایط محور های شمالی حاکی از تردد روان در محور های چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت است.

هم اکنون محور های چالوس و هراز و آزادراه تهران- شمال دارای بارش پراکنده برف و باران و محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین شرایط ترافیکی سایر محور ها از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج محدوده پل فردیس و ترافیک سنگین در بعضی از مقاطع محور شهریار- تهران خبر می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بارش برف و باران در جاده های 14 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 14 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید