افزایش 30 برابری تقاضا برای خرید فیلترشکن

به گزارش صندلی و تلفن، وزیر امور مالی و دارایی گفت: دولت بسته حمایتی را برای جبران لطمات قطعی اینترنت در هفته های گذشته به فعالان مالی آماده نموده و بزودی ابلاغ خواهد شد.

افزایش 30 برابری تقاضا برای خرید فیلترشکن

سید احسان خاندوزی در نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ناامنی های اجتماعی هفته های گذشته گفت: لطمات وارد شده به بخش های مالی باید به رسمیت شناخته شوند زیرا امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری، شاخص های مختلف مالی و معیشت مردم شامل فعالان بخش حقیقی اقتصاد، تجار و اصناف را تحت تاثیر قرار می دهد.

وی اضافه کرد: دولت خواهان بازگشت آرامش شرایط مالی است تا لطمات وارد شده به بخش های مختلف جبران گردد، به همین علت بسته های حمایتی از فعالان مالی تهیه شده که در صورت تأیید از سوی مراجع ذی صلاح اجرایی خواهد شد.

خاندوزی تاکید نمود: امنیت کسب و کار و سرمایه گذاری مورد تفاهم دولت و بخش خصوصی است و بر همین اساس در پی بازگشت آرامش و امنیت به این بخش هستیم.

آسیب به کسب وکارها با محدودیت در اینترنت

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: کسب و کارهای بزرگ به علت قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.

حسین سلاح ورزی توضیح داد: بر اساس سهم حوزه آی تی در جی دی پی کشور، هر ساعت قطعی اینترنت یک میلیون و 500 هزار دلار به اقتصاد ضرر وارد می نماید.

وی با اشاره به اینکه فیلترینگ استفاده از وی پی ان را 30 درصدی افزایش داده است، گفت: نه تنها کسب و کارهای کوچک بلکه فعالیت های بزرگ با محدودیت اینترنت آسیب دیده اند.

سلاح ورزی تاکید نمود: معیشت حدود 9 میلیون نفر از جمعیت کشور که محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می کردند، دچار خطر شده و ادامه این شرایط مهاجرت نخبگان و استارتاپ ها را افزایش و سرمایه گذاری را کاهش می دهد.

منبع: فرارو

به "افزایش 30 برابری تقاضا برای خرید فیلترشکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 30 برابری تقاضا برای خرید فیلترشکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید