اخبار سیاسی

اولین آیفون با دوربین زیر نمایشگر بعد از سال 2026 عرضه می گردد

سایت معتبر The Elec به نقل از منابع مطلع نوشته که بعد از سال 2026، اپل ممکن است برای آیفون از دوربین زیر نمایشگر استفاده کند. طی سال های گذشته گزارش های زیادی در خصوص منظره اپل برای آینده آیفون منتشر شده که ظاهرا این شرکت می خواهد آیفون را بدون هرگونه حفره نمایشگر...

16 آذر 1402

برگزاری هفته فیلم چین در تهران

از روز شنبه 16 تا چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 17 پنج فیلم که از آثار کارگردانان نسل نو سینمای چین هستند در سالن زنده یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی به نمایش درخواهند آمد.

12 اردیبهشت 1402

اتفاق عجیب برای داور لیگ برتر در اداره برق!

داوران فوتبال ایران به خاطر اینکه عایدی خاصی از این حرفه ندارند، همگی مجبور هستند شغل های اداری یا تجاری دیگری داشته باشند و در فوتبال نیز با عشق به قضاوت بپردازند. عباس راکی، داور خوزستانی لیگ برتر، نیز یکی از داورانی است که نام او را در رقابت های مختلف...

27 فروردین 1402

یک بازسازی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اکنون در صنعت بازی تفرقه وجود دارد. از یک طرف، عناوینی چون الدن رینگ (Elden Ring)، متال: هلسینگر (Metal: Hellsinger) و هیدیس (Hades) را داریم که عناوینی نو و با کیفیت بالا هستند و هواداران زیادی دارند. از طرف دیگر، شاهد کوشش متمرکزی از جانب استودیوهای بزرگ بازیسازی برای...

12 فروردین 1402

معروف ترین فستیوال های دنیا ، جشن هایی که مردم دنیا را گرد هم می آورند

تو بیشتر کشورهای سرتاسر دنیا، فستیوال های معروف، بی نظیر و باشکوهی برگزار میشن که هر کدومشون با حضور جمع پرشوری از مردم با ذوق ، زیباییِ مراسم رو دو چندان می کنه. هر کدوم از این فستیوال ها، مناسبت های مختلفی دارن که غذاها یا مواد خوراکی، جشن رنگ ها، پرواز...

20 دی 1401

توضیحات شهرداری قم در مورد جمع آوری پل عابر پیاده میدان مطهری

شهرداری قم در واکنش به نقدها برخی شهروندان نسبت به جمع آوری پل عابر پیاده میدان شهید مطهری توضیحاتی ارائه کرد.

9 آذر 1401

گلدمن ساکس: دلار هنوز به اوج نرسیده است

گلدمن ساکس در یادداشتی تحقیقاتی اعلام نمود: سرمایه گذارانی که مشتاق معین زمانی هستند که دلار باید به اوج خود برسد، احتمالا باید چند فصل دیگر منتظر بمانند.

28 آبان 1401

سگا شرح می دهد؛ چرا نام سری یاکوزا را تغییر دادند؟

در ماه سپتامبر امسال، کمپانی سگا سه بازی تازه را از سری یاکوزا (Yakuza) معرفی کرد که به طرز عجیبی هیچ یک از آن ها نام یاکوزا را در عنوان خود نداشتند و در عوض از عنوان Like a Dragon استفاده می نمایند. این سه بازی Like a Dragon 8 ،Like a Dragon Gaiden و !Like a Dragon: Ishin هستند.

26 مهر 1401

معنای دوره سوم ریاست شی جین پینگ، برای چین و دنیا چیست؟

مایکل سواین متخصص در مطالعات امنیتی چین و شرق آسیا است. او از سپتامبر 2020 میلادی مدیر برنامه آسیای شرقی در موسسه کوئینسی بوده است. او پیش از پیوستن به موسسه کوئیسی از پژوهشگران بنیاد کارنگی بود و مدیر برنامه چین آن اندیشکده محسوب می شد. او هم چنین به مدت...

26 مهر 1401

افزایش 30 برابری تقاضا برای خرید فیلترشکن

وزیر امور مالی و دارایی گفت: دولت بسته حمایتی را برای جبران لطمات قطعی اینترنت در هفته های گذشته به فعالان مالی آماده نموده و بزودی ابلاغ خواهد شد.

19 مهر 1401

آمریکا لایحه حمایت از رسانه در برابر شرکت های فناوری را تایید کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اکنون لایحه مذکور برای تایید به سنا ارائه می گردد. پیش از این لایحه مشابهی در مجلس نمایندگان آمریکا نیز تصویب شده بود.

4 مهر 1401

انتقاد از عدم شفافیت سیاست ها و راهبردهای وزارت میراث و گردشگری در حوزه گردشگری

ایلنا/ براساس خبرهای منتشر گشته، انتقاد از عدم شفافیت سیاست ها و راهبردهای وزارت میراث و گردشگری در حوزه گردشگری صورت گرفت.

24 شهریور 1401

شروع به کار نمایشگاه رسم تعاون به مناسبت هفته تعاون

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نمایشگاه رسم تعاون با رویکرد مردمی برگزار می گردد، گفت: تعاونی ها با پیروی از فرهنگ تعاون عهده دار برگزاری این رویداد هستند.

10 شهریور 1401

وزیر بهداشت وارد کرمانشاه شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با استقبال استاندار، جمعی از نمایندگان، رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی وارد کرمانشاه شد.

27 مرداد 1401

با تصویب مجلس تعویض پلاک به وسیله موسسات مجاز غیردولتی انجام می گردد

تعویض پلاک خودرو یکی از کارهایی است که همه خریداران و فروشندگان خودرو با آن سروکار دارند. تعویض پلاک خودرو تقریباً آخرین مرحله قانونی انتقال مالکیت خودرو است که البته این کلمه به علت رویه ایست که معمولاً معامله گران ایرانی به آن عادت دارند و مرحله مربوط...

7 مرداد 1401

درگیری در مجمع فدراسیون کشتی؛ پولادگر جلسه را ترک کرد

مجمع فدراسیون کشتی بعد از سه ساعت بحث و جدل، با ترک جلسه از سوی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان انتها پیدا کرد.

30 تیر 1401

لغو اردوی تدارکاتی کانادا به درخواست فدراسیون والیبال ایران

فدراسیون والیبال ایران با ارسال نامه ای به فدراسیون کانادا از دعوت این کشور برای برگزاری اردوی تدارکاتی تشکر کرد و خواهان برگزاری این اردو در زمان مناسب تری شد.

18 تیر 1401

نظام سلامت، دارای بالاترین رضایتمندی مردم در نظر سنجی ها

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بر اساس نظر سنجی های انجام شده در مرکز پژوهش های مجلس، نظام سلامت بالاترین رضایتمندی را در بین مردم به خود اختصاص داده است.

8 تیر 1401

ملاقات وزرای امور خارجه ایران و لهستان

وزیر امور خارجه لهستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و مصاحبه کرد

7 تیر 1401

نمی توان به سادگی از کنار مسائل جنگل های زاگرس عبور کرد

معاون اول رییس جمهور از جنگل های زاگرس به عنوان میراث بین نسلی و ثروت ملی یاد کرد و گفت: مجموعه جنگل های زاگرس، اکوسیستم جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر است و نمی توان به سادگی از کنار مسائل و مسائل ساکنین این منطقه ها عبور کرد.

3 تیر 1401
تعداد: (147)