بهسازی مخازن مکانیزه پسماند در محله های منطقه14

به گزارش صندلی و تلفن، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه14 از شروع اجرای بهسازی مخازن مکانیزه پسماندهای شهری در محله های این منطقه اطلاع داد.

بهسازی مخازن مکانیزه پسماند در محله های منطقه14

به گزارش صندلی و تلفن، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار منطقه14 در این باره اضافه نمود:همزمان با نزدیک شدن به روز های پایانی سال و در راستای طرح بهاران خدمت بهسازی مخازن پسماندهای شهری در قالب رنگ آمیزی و بازسازی مخازن و زیرمخزنی ها به اجرا عایدی.

علیرضا برزگرمرادی با اشاره به استقرار اکیپ تجهیز و بهسازی مخازن مکانیزه در نواحی مختلف منطقه14 اضافه نمود:در فاز نخست این طرح بیش از 170 مخزن پسماند در نقاط مختلف جمع آوری و در حال جانمایی و تعویض است.

وی بعلاوه به بهسازی بیش از یک هزار مخزن مکانیزه پسماند در ماه های اخیر اشاره نمود و گفت: طرح شست و شو، گندزدایی و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی ها با هدف ارتقای کیفیت خدمت رسانی، کاهش پراکندگی زباله های شهری در معابر عمومی، حفظ بهداشت محیط زیست و جلوگیری از شیوع بیماری ها در دستور کار است.

برزگر مرادی با بیان اینکه با برنامه ریزی منظم نسبت به رنگ آمیزی مخازن که احتیاج به بازسازی دارند اقدام و این طرح تا نیمه اسفند به اتمام می رسد، یادآوری کرد:به منظور افزایش رضایت مندی شهروندان در محله ها،مخازن مکانیزه پسماند نو در معابری که فاقد مخزن بود هم، نصب می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بهسازی مخازن مکانیزه پسماند در محله های منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهسازی مخازن مکانیزه پسماند در محله های منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید