تحسین نشریه رسمی کره شمالی از اهمیتی که کیم به مردم می دهد

به گزارش صندلی و تلفن، روزنامه رسمی وابسته به حکومت کره شمالی در مطلبی در آستانه برگزاری مراسم سالگرد تاسیس حزب حاکم کارگران از عملکرد کیم جونگ اون، رهبر این کشور به خاطر اهمیت قائل شدن برای مردم بیشتر از هر چیز دیگری، تحسین نموده و خواهان وفاداری در قبال این رهبری مردم-محور شد.

تحسین نشریه رسمی کره شمالی از اهمیتی که کیم به مردم می دهد

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، روزنامه رودونگ سینمون کره شمالی در مطلبی با اشاره به حکومت کیم جونگ اون از اواخر سال 2011 بر این کشور مطرح نمود: روزها و شبهای 9 سال گذشته تنها دلیلش مردم بوده اند. اولویت اصلی و مهمترین چیز برای حزب ما حراست از جان ها و خانه های مردممان است.

در مطلب این نشریه عنوان شد: نه فقط محاصره طولانی و رو به وخامت ما با تحریمها بلکه همچنین مبارزه با بیماری نامرئی و تلاشهای سرسختانه برای بهبودی از مناطق مرزی تا مناطق شرقی و غربی چالشهایی با شدت بی سابقه و در سطح چند جنگ و به مثابه وحشتناکترین مخمصه هستند.

این روزنامه خواهان وفاداری مردم به کیم جونگ اون شده و تاکید نمود، اگر مردم به او باور داشته و به رغم چنین چالشهای متعدد پیش روی کشور، از رهبری او پیروی نمایند آینده ای درخشان برای کشور تضمین خواهد شد.

در ادامه مطلب این روزنامه عنوان شد، حزب حاکم کارگران کره شمالی در کنگره آینده حزب که برای ماه ژانویه برنامه ریزی شده از ماموریتهای راهبردی عالی رونمایی خواهد نمود و همچنین بیان داشت که مردم شاهد تعهد قدرتمند حزب حاکم به اجرای وظیفه اش در رهبری کشور خواهند بود.

کره شمالی قرار است از روز شنبه مراسم هفتادوپنجمین سالگرد پایه گذاری حزب حاکم را آغاز کند. رسانه های این کشور اخیرا آغاز به تبلیغ در مورد اهمیتی که این حزب برای زندگی مردم آسیب دیده از بابت طوفانهای پی در پی اخیر، تبعات مبارزه طولانی با شیوع کووید-19 و تحریمهای فلج نماینده جهانی قائل است، نموده اند.

این رسانه ها به همین دلیل مشغول پیشبرد کمپین تبلیغاتی خود در مورد آنچه که کره شمالی تحت رهبری کیم جونگ اون حاصل نموده همچون یک کارخانه بازسازی شده و خانه های تازه تاسیس نموده اند تا حمایت عمومی را در آستانه مراسم سالگرد تاسیس حزب حاکم هر چه بیشتر جلب نمایند.

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) در گزارشی به تحسین بازگشایی کارخانه تجهیزات پزشکی میوهیانگسان در استان جاگانگ در شمال غرب کره شمالی بعد از بازسازی اخیر آن پرداخت. به نوشته این خبرگزاری رئیس کمیته استانی حزب کارگران در استان جاگانگ از مقامها خواست هر چه بیشتر به تقویت بنیاد ملی برای امور مقابله با همه گیری بیماری (کووید 19) پرداخته و به طور جامع از جان و سلامت مردم در برابر این بیماری عفونی بدخیم و دیگر بیماری ها محافظت و آن ها را تقویت نمایند.

کیم جونگ اون در اوت 2018 و ماه اکتبر گذشته به این کارخانه سر زده و خواهان تشدید تلاشها برای مدرنیزه کردن کارخانه شد.

همچنین روزنامه رودونگ سینمون هم به تحسین از توسعه موفقیت آمیز یک منطقه مسکونی پیرامون فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ پرداخته و بر تکمیل ساخت صدها خانه و تاسیسات عمومی جدید در آنجا تاکید نمود. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "تحسین نشریه رسمی کره شمالی از اهمیتی که کیم به مردم می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحسین نشریه رسمی کره شمالی از اهمیتی که کیم به مردم می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید