تاکید ملایی و صدیقی بر همکاری دوجانبه برای توسعه ورزش همگانی

به گزارش صندلی و تلفن به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای همگانی، افشین ملایی رییس، محمدرضا فروحی دبیر و رضا شجیع نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در ملاقات با امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو بر همکاری دو جانبه تاکید کردند.

تاکید ملایی و صدیقی بر همکاری دوجانبه برای توسعه ورزش همگانی

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در این ملاقات گفت: کوشش های فدراسیون ووشو در حوزه ورزش همگانی و توجه به موضوع سلامت و تندرستی ستودنی است.

افشین ملایی با اشاره به طرح های فدراسیون ووشو در حوزه همگانی بویژه طرح ملی ووشو سلامت ادامه داد: خوشبختانه فدراسیون ووشو با اجرای طرح های بسیار خوب خود در حوزه ورزش همگانی بویژه توجه مضاعف به توسعه تای چی نشان داد که صرفا به اهداف قهرمانی و مدال آوری فکر نمی کند و این تفکر برای ما ارزشمند است.

ملایی اضافه نمود: ما امروز در کنار فدراسیون ووشو در حال تجربه یک همکاری مشترک بین بخشی هستیم و بسیار به آینده این همکاری هم خوشبین هستیم.

امیر صدیقی هم با اشاره به فعالیت های جامع فدراسیون ورزش های همگانی گفت: حجم فعالیت ها در فدراسیون ورزش های همگانی به نحوی است که امیدواری بسکمک را دل مخاطبان ایجاد نموده است.

صدیقی اضافه نمود: خوشبختانه توانستیم موضوع ووشو برای همه را به یک مطالبه جدی تبدیل کنیم و با طراحی برنامه های سلامت محور زمینه تغییر نگاه نسبت به صندلی سلامت بخش ووشو و تای چی را در جامعه مخاطبان افزایش دهیم.

در خاتمه این نشست که رضا شجیع نایب رییس فدراسیون همگانی و محمدرضا فروحی دبیر این فدراسیون نیز حضور داشتند مقرر شد فدراسیون همگانی هم به طرح ووشو برای امید بپیوندد و فدراسیون ووشو را در اجرای طرح ساخت خانه ووشو در منطقه بشاگرد کمک نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تاکید ملایی و صدیقی بر همکاری دوجانبه برای توسعه ورزش همگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید ملایی و صدیقی بر همکاری دوجانبه برای توسعه ورزش همگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید