جوانان ایرانی با ساخت ناوشکن ها در دریا ها اقتدار می آفرینند

به گزارش صندلی و تلفن، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: امروز بدست توانای جوانان انقلابی نیروی دریایی راهبردی، ناوشکن ها ساخته می شوند و در دریا ها برای ایران اسلامی اقتدار می آفرینند.

جوانان ایرانی با ساخت ناوشکن ها در دریا ها اقتدار می آفرینند

به گزارش گروه سیاسی صندلی و تلفن، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در آیین تجلیل از خانواده ایثارگران و پیشکسوتان منطقه یکم امامت با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و شروع ایام الله دهه مبارک فجر، نقش ایثارگران و پیشکسوتان نداجا را با انتقال تجربیات چند دهه کوشش صادقانه به کارکنان جوان انقلابی، تاثیرگذار در پیشرفت های چشمگیر نیروی دریایی دانست و اضافه کرد: اگر امروز بدست توانای جوانان انقلابی نداجا، ناوشکن ها ساخته می شوند و در دریا ها برای ایران اسلامی اقتدار می آفرینند، مرهون کوشش ها و مجاهدت های مخلصانه شما پیشکسوتان است.

دریادار ایرانی، ضمن تقدیر از صبر و استقامت خانواده های ایثارگران و پیشکسوتان توضیح داد: افتخارآفرینی ناوگروه 75 نداجا با کوشش ها و مجاهدت های پیشکسوتان نداجا در نوردیدن اقیانوس های خروشان عجین شده است. شما پیشکسوتان با غیرت دینی، غیرت ملی و انتقال تجربیات خود در همه افتخارآفرینی های نیروی دریایی راهبردی ارتش برای نظام مقدس اسلامی، سهیم هستید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جوانان ایرانی با ساخت ناوشکن ها در دریا ها اقتدار می آفرینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان ایرانی با ساخت ناوشکن ها در دریا ها اقتدار می آفرینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید