دورخیز قهرمان کشتی المپیک برای درخشش در رقابتهای جهانی

به گزارش صندلی و تلفن، محمدرضا گرایی نماینده وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی نروژ با بیان این مطلب اضافه کرد: بعد از مسابقات المپیک چند روز استراحت داشتیم و بلافاصله برای اردوی مسابقات جهانی نروژ آماده شدیم. امیدوارم که با توکل بر خدا در این مسابقات هم بتوانیم اسم قهرمانی تیمی را کسب کنیم.

دورخیز قهرمان کشتی المپیک برای درخشش در رقابتهای جهانی

وی در مورد شرایط تمریناتش گفت: مرحله اول اردو تمرینات سبک تر بود. اما در مرحله دوم تمرینات سنگین تر و پرفشار تر شده است و با این فرایند تمرینی به امید خدا با شرایط خوبی راهی مسابقات خواهیم شد.

گرایی اضافه نمود: من هم بیشتر روی مرور فن تمرکز دارم و چون در کشتی هایم بیشتر از تکنیک استفاده می کنم در تمرینات تیم ملی هم روی این موضوع تمرکز دارم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو در مورد کادر فنی و مربیان تیم ملی گفت: حضور مربیان سازنده در کنار کادر فنی واقعاً تأثیر بسزایی دارد و به دانش خود مربیان هم اضافه می گردد و می توانند این دانش را به شاگردان خود در شهرستان ها انتقال دهند. همه تمریناتی که کادر فنی برای این اردو در نظر گرفته است به برترین نحو برگزار می گردد.

وی در انتها در مورد حضورش در لیگ برتر کشتی که قرار است بلافاصله پس از مسابقات جهانی نروژ در اواخر مهرماه برگزار گردد گفت: فعلاً تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی است و شرایط صحبت با هیچ تیمی برایم فراهم نبوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دورخیز قهرمان کشتی المپیک برای درخشش در رقابتهای جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دورخیز قهرمان کشتی المپیک برای درخشش در رقابتهای جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید