فرهاد مجیدی در پی خرید مدافع ملی پوش پرسپولیسی!

به گزارش صندلی و تلفن، خبر ورزشی نوشت: اولین فصل سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ امارات در الاتحاد کلبا با کسب 9 برد و 6 تساوی و تحمل 11 شکست به خاتمه رسید. کلبایی ها با راهنمایی مجیدی پیروز به کسب 33 امتیاز شدند و در جدول 14 تیمی رقابت ها توانستند در جایگاه هشتم قرار بگیرند که نسبت به فصل گذشته، 5 امتیاز پیشرفت و صعود 3 پله ای در کارنامه شاگردان مجیدی به چشم می خورد که نشان از پیروزیت سرمربی ایرانی در اولین تجربه حضورش در خارج از فوتبال ایران دارد.

فرهاد مجیدی در پی خرید مدافع ملی پوش پرسپولیسی!

مدیران باشگاه الاتحاد کلبا در واکنش به عملکرد فرهاد مجیدی به سراغ تمدید قرارداد سرمربی ایرانی تیم شان رفتند تا در فصل آینده هم مجیدی در کسوت سرمربی الاتحاد کلبا کار خود را دنبال کند. علی کانو رئیس هیات مدیره باشگاه الاتحاد کلبا با حمایت ویژه از فرهاد مجیدی گفت: ما از عملکرد تیم رضایت کامل داریم. براین باور هستیم که فرهاد مجیدی تیم را در جایگاهی که شایسته آن است قرار داد و توانست دوباره شخصیت را به تیم برگرداند. باشگاه اتحاد کلباء با تمدید کردن قرارداد فرهاد مجیدی پاداش عملکرد خوب او را دارد.

کلبایی ها در برترین فصل دوران حضورشان در لیگ برتر امارات، در فصل 20-2019 توانستند 39 امتیاز کسب نمایند که به نظر می رسد هدف گذاری شاگردان فرهاد مجیدی در فصل آینده می تواند شکستن این رکورد باشد. ضمن آن که در فصل اخیر هم 6 امتیاز برای رسیدن به رکورد تاریخی تیم شان در لیگ امارات کم داشتند و حالا همگان چشم انتظار شروع دومین فصل حضور مجیدی در رقابت های لیگ برتر امارات هستند.

حالا فرهاد مجیدی در پی تقویت تیمش برای فصل آینده است و از قرارمعلوم پیشنهادی هم به وسیله باشگاه اماراتی به محمدحسین کنعانی زادگان داده است.

لازم به یادآوری است؛ چندی پیش عبدالله الملا رییس باشگاه الاهلی جدایی خلیل زاده و کنعانی زادگان به علاوه بازیکن صربستانی این تیم را تایید کرد و گفت: تصمیم گرفتیم یازان النعیمات اردنی و سفیان هانی الجزایری را به خاطر متمامیز بودن و داشتن قرارداد حفظ کنیم و باقی بازیکنان خارجی تیم ما جدا می شوند.

رسانه های قطری بلافاصله مدعی شدند محمدحسین کنعانی زادگان راهی ام صلال می گردد اما این باشگاه پیشنهاد رسمی به مدافع ملی پوش ایرانی نداد.

بعلاوه شجاع خلیل زاده نیز به طور یقین فصل آینده را در لیگ برتر فوتبال ایران به فعالیت خودش ادامه خواهد داد.

منبع: فرارو

به "فرهاد مجیدی در پی خرید مدافع ملی پوش پرسپولیسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی در پی خرید مدافع ملی پوش پرسپولیسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید