ورزش

هنوز تعریف جامعی از صنایع دستی وجود ندارد

با گذشت 56 سال از تأسیس سازمان صنایع دستی و الحاق آن به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری فعلی، هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است.

7 مهر 1402

پرسپولیس و یک ناکامی دیگر در خرید مهاجم خارجی

این روز ها گزینه های زیادی به کادرفنی پرسپولیس معرفی می گردد و در این بین یکی از مهاجمان برزیلی که با عملکرد خوب در سوپرلیگ چین توجهات را به خود جلب نموده بود، مقصد جدیدش را برگزیده است.

15 شهریور 1402

کار سخت مهدی طارمی

تیم فوتبال پورتو پرتغال از روز گذشته تمریناتش را برای فصل آینده استارت زد، اما فعلاً خبری از مهدی طارمی در تمرینات پورتو نیست. این مهاجم ایرانی که یک سال دیگر با پورتو قرارداد دارد، با هماهنگی کادر فنی پورتو در حال استراحت است و اگر در این تیم ماندنی...

17 تیر 1402

فرهاد مجیدی در پی خرید مدافع ملی پوش پرسپولیسی!

خبر ورزشی نوشت: اولین فصل سرمربیگری فرهاد مجیدی در لیگ امارات در الاتحاد کلبا با کسب 9 برد و 6 تساوی و تحمل 11 شکست به خاتمه رسید. کلبایی ها با راهنمایی مجیدی پیروز به کسب 33 امتیاز شدند و در جدول 14 تیمی رقابت ها توانستند در جایگاه هشتم قرار بگیرند که نسبت...

2 تیر 1402

نیمه نهایی لیگ قهرمانان ، سیتی و گواردیولا رئال را ناکام گذاشتند

تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

21 اردیبهشت 1402

چگونه ورزش کردن را به یک عادت همیشگی و روزانه تبدیل کنیم؟

سخت ترین قسمت تبدیل ورزش به عادت آغاز کردن ورزش است. تکیه کردن بر اراده و انگیزه تاکتیکی است که شکست نمی خورد. عادت ها کارهایی هستند که ما بدون توجه به انگیزه داشتن یا نداشتن آن ها را انجام می دهیم. افراد اغلب اوقات به بردهای انگیزشی و جملات ورزشی نگاه...

3 اردیبهشت 1402

اتفاق عجیب برای داور لیگ برتر در اداره برق!

داوران فوتبال ایران به خاطر اینکه عایدی خاصی از این حرفه ندارند، همگی مجبور هستند شغل های اداری یا تجاری دیگری داشته باشند و در فوتبال نیز با عشق به قضاوت بپردازند. عباس راکی، داور خوزستانی لیگ برتر، نیز یکی از داورانی است که نام او را در رقابت های مختلف...

27 فروردین 1402

خطری که از بیخ گوش جهانبخش گذشت

اگرچه نیمه اول ملاقات ایران برابر کنیا از نظر تیمی دستاورد قابل توجهی برای تیم ملی فوتبال ایران نداشت، اما از نظر فردی شاهد لحظات قابل توجهی از سوی بازیکنان هر دو تیم و به ویژه ستاره های فوتبال ایران بودیم که تماشای این مسابقه را مجذوب کننده نموده بود.

9 فروردین 1402

تفاوت آلزایمر و زوال عقل چیست؟

گرچه این دو بیماری اغلب در یک گروه قرار گرفته و به جای هم مورد استفاده قرار می گیرند، اما آلزایمر و زوال عقل یکی نیستند.

20 اسفند 1401

یاسین رضایی: در اردوی تیم ملی کشتی دنبال برطرف ایرادات فنی هستم

کشتی گیر وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: نمی توانم هیجان درونی ام را کنترل کنم و به همین دلیل امتیازات زیادی را از دست می دهم.

14 اسفند 1401

نام پرسپولیس در نشست خبری سرمربی زنیت

دیدار تیمهای سپاهان و زنیت در حالی به سرانجام رسید که ژوزه مورایس در این دیدار محبت آمیز و در حالی که برخی نفرات اصلی را هم در اختیار نداشت، 2-0 پیروز شد.

28 بهمن 1401

با اینکار آلزایمر را به تاخیر بیاندازید

بر اساس یک مطالعه تازه فقط با شش دقیقه ورزش شدید در هر روز می توان طول عمر مغز را افزایش داد و آغاز بیماری های مغزواعصاب مثل آلزایمر و پارکینسون را به تاخیر انداخت.

11 بهمن 1401

ترکیب احتمالی پرسپولیس در فینال نیم فصل ، خروج کاپیتان از ترکیب سرخ ها

پرسپولیس امروز در سیرجان میهمان گل گهر است و نتیجه این بازی تأثیر فراوانی در قهرمانی نیم فصل اول خواهد داشت.

8 بهمن 1401

بازی محبت آمیز تیم فوتبال جوانان ایران در اردوی تهران

تیم ملی فوتبال جوانان ایران ساعت 14 روز شنبه مورخه دهم دی ماه 1401 در زمین چمن مرکز ملی فوتبال مقابل امیدهای سایپا بازی تدارکاتی برگزار می نماید.

12 دی 1401

فدراسیون والیبال به بدسرپرست ها پیوست!

قضیه بازنشستگی محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، مدت هاست که در بین اهالی ورزش و به خصوص والیبال مطرح است و تا شب گذشته آنقدر تکراری شده بود که یک شوخی رایج با او به حساب می آمد.

23 آذر 1401

مارتینز: جاسوس بلژیک یک گل به خودی بزرگ زد!

روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک آغاز خواهد شد.

13 آذر 1401

اولین پیغام کی روش در ورود به قطر

اعضای تیم ملی فوتبال ایران در ساعت 18:45 به وقت محلی وارد دوحه شد.

24 آبان 1401

واکنش بیرانوند به خطری که از بیخ گوشش گذشت!

مشکل علیرضا بیرانوند که در تمرین صبح امروز مصدوم شده بود، جدی نیست و می تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند.

12 آبان 1401

مشارکت بیش از 42 هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از 42 هزارو 255 نفر در برنامه ورزش همگانی طی مهر 1401 در سطح استان اطلاع داد.

10 آبان 1401

واکنش سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به بازگشت یاغی

با تغییر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران، برآورد ها در مورد بازگشت علی ارسلان به جمع فرنگی کاران افزایش یافت.

8 آبان 1401
تعداد: (173)