قرعه کشی لیگ برتر والیبال با فراموشی اهدای جام سال گذشته!

به گزارش صندلی و تلفن، قرعه کشی لیگ والیبال 1400 درحالی برگزار گردید که فدراسیون والیبال تا به امروز کاپ و مدال تیم های برتر سال گذشته را اهدا نکرده است!

قرعه کشی لیگ برتر والیبال با فراموشی اهدای جام سال گذشته!

به گزارش صندلی و تلفن، لیگ برتر والیبال مردان قرار است در سال 1400 با حضور 14 تیم از دوم آبان به صورت رفت و برگشت، روزهای یکشنبه و چهارشنبه به صورت دوره ای برگزار گردد. برگزاری لیگ برتر والیبال درحالی است که در سال 1399 فولاد سیرجان توانست قهرمان لیگ برتر والیبال ایران گردد.

در 26 اسفندماه 99 تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سومین بازی فینال از ساعت 16 در سالن فدراسیون والیبال به مصاف هم رفتند که در آخر فولاد سیرجان پیروز شد به پیروزی برسد و قهرمان لیگ برتر والیبال گردد؛ قهرمانی فولاد سیرجان درحالی بود که فدراسیون والیبال جشن قهرمانی لیگ برتر را برگزار نکرد!

قرعه کشی لیگ والیبال 1400 درحالی برگزار گردید که فدراسیون والیبال تا به امروز کاپ و مدال تیم های برتر سال گذشته را اهدا ننموده است! لیگ برتر والیبال در سال گذشته با ضعف های بسیاری دست و پنجه نرم کرد؛ از بخشش یک شبه بازیکن خاطی تا سیدبندی لیگ برتر که هیچ جای جهان برای لیگ های داخلی مورد استفاده قرار نمی گیرد!

معین نیست که فدراسیون والیبال طبق چه اصولی به قرعه کشی لیگ والیبال 1400 پرداخته است چرا که هنوز کاپ قهرمانی و مدالهای سال گذشته به تیم های برتر اهدا نشده است.

شاید مسئولان فدراسیون والیبال انتظار دارند که باشگاه فولاد سیرجان مراسم قهرمانی را برگزار نموده و برای فدراسیون نشین ها دعوتنامه ارسال کند تا عکس های یادگاری با جام گرفته گردد!

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قرعه کشی لیگ برتر والیبال با فراموشی اهدای جام سال گذشته!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی لیگ برتر والیبال با فراموشی اهدای جام سال گذشته!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید