مارتینز: جاسوس بلژیک یک گل به خودی بزرگ زد!

به گزارش صندلی و تلفن، روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک آغاز خواهد شد.

مارتینز: جاسوس بلژیک یک گل به خودی بزرگ زد!

تیم ملی بلژیک در اولین بازی خود در جام جهانی کانادا را شکست داد اما خوب و متقاعدکننده بازی نکرد. در دومین بازی بلژیک با دو گل به مراکش باخت تا حالا برای صعود محکوم به پیروزی برابر کرواسی باشد. شایعات زیادی در خصوص تنش و اختلاف در رختکن بلژیک شنیده می گردد.

روبرتو مارتینز، مربی اسپانیایی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی گفت:هیچ چیز در تیم تغییر نکرده است. ما از عملکردمان در دو بازی قبلی راضی نیستیم ولی تیم مسئولیت پذیر و متعهد است و می داند که باید این شرایط را تغییر دهد. شاید بیش از مقدار به شایعات رسانه ها اهمیت داده ایم. این بااستعدادترین نسل تاریخ فوتبال بلژیک است و بهتر است از بازی های این تیم لذت ببرید تا اینکه در پی انتشار اخبار جعلی و کذب باشید.

مارتینز از جاسوس رختکن بلژیک به خاطر انتقال دادن اخبار تیم به بیرون انتقاد کرد:جاسوس تیم هر کسی که بوده، یک گل به خودی بزرگ زد. او سعی کرد به جای حمایت از تیم، در جام جهانی خودش قهرمان گردد و از این حیث یک نابغه است. من اگر خبرنگار بلژیکی بودم، به جای انتشار حرف های آن جاسوس، سعی می کردم از تیم کشورم حمایت کنم. این تیم شایسته احترام و تحسین است. ما عنوان سوم جام جهانی 2018 را کسب کردیم و چهار سال صدرنشین رنکینگ فیفا بودیم. این تیم میراث بزرگی از خودش به جا گذاشته است.

مارتینز در خصوص بازگشت لوکاکو به ترکیب بلژیک گفت:حضور لوکاکو برای ما بسیار مهم است. او درون و بیرون زمین یک رهبر و لیدر بزرگ است و تاثیر زیادی روی بازیکنان تیم دارد.

بازی حیاتی برابر کرواسی:جام جهانی در واقع از فردا برای ما آغاز خواهد شد و برترین فرصت را برای واکنشی محکم و قاطعانه داریم. هیچ تیمی را در جام جهانی ندیده ام که بی نقص بازی کند. اگر صعود کنیم، در یک هشتم نهایی برترین بلژیک را دیدن خواهید کرد. کار ما هنوز تمام نشده است.

صندلی و تلفن ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مارتینز: جاسوس بلژیک یک گل به خودی بزرگ زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینز: جاسوس بلژیک یک گل به خودی بزرگ زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید