مشارکت بیش از 42 هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل

به گزارش صندلی و تلفن، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از مشارکت بیش از 42 هزارو 255 نفر در برنامه ورزش همگانی طی مهر 1401 در سطح استان اطلاع داد.

مشارکت بیش از 42 هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل

اکبر وردی گفت: بیش از 42 هزارو 255 نفر در برنامه فرهنگی ورزشی که به وسیله گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی در مهر 1401 برگزار گردید مشارکت داشتند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه نمود: با اجرای برنامه ورزش همگانی و روستایی، 19 هزارو 155 نفر در بخش بانوان و 23 هزارو 100 نفر در بخش آقایان مشارکت داشتند.

ورودی گفت: پیاده روی، ورزش صبحگاهی، کوه روی وکوه پیمایی، دوچرخه سواری، اجرای همایش ها و جشنواره های ورزشی، مسابقات محلات، برنامه های فرهنگی، برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی، مسابقات کارکنان، مسابقات ورزشی، دو چرخه سواری و گلگشت ها از برنامه هایی است که به وسیله گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی به اجرا درآمده است.

او توضیح داد: به تفکیک برنامه های اجرایی بیش از 23 برنامه پیاده روی با حضور بیش از 2 هزارو 833 نفر از بانوان و آقایان و بعلاوه برنامه کوه روی و کوهپیمایی به تعداد 94 برنامه و با حضور هزارو 272 نفر از علاقمندان به کوه انجام گرفت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل مطرح نمود: 458 عنوان برنامه ورزش صبحگاهی با حضور 13 هزارو 135 نفر از بانوان و 14 هزارو 756 نفر از آقایان در سطح استان اجرا شد.

ورودی ادامه داد: همایش ها و جشنواره های ورزشی، برنامه های فرهنگی و برنامه ها و کلاس های آموزشی و ورزشی نیز یکی دیگر از فعالیت های تئوری و عملی گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اداره کل ورزش و جوانان اردبیل بوده است که جمعا به تعداد 100 برنامه با حضور 4 هزارو 641 نفر از بانوان و آقایان انجام گرفته است.

او بیان نمود: همیشه مسابقات علاوه بر حس رقابت بین ورزشکاران، حس آشتی با ورزش را برای دیگر افراد جامعه به ارمغان داشته است که در این راستا نیز تعداد 37 مسابقات محله، 9 مسابقه کارکنان و 92 مسابقه ورزشی، 21 برنامه دوچرخه سواری همگانی و 30 گلگشت خانوادگی در سطح استان به وسیله گروه توسعه ورزش همگانی و روستایی اجرا شده است که در این برنامه ها 5 هزار و 618 نفر از علاقمندان به فعالیت های ورزشی حضور یافتند.

صندلی و تلفن اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مشارکت بیش از 42 هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت بیش از 42 هزار نفر در برنامه ورزش همگانی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید