معرفی مجموعه اوای خلیج فارس کیش

به گزارش صندلی و تلفن، در بین 30 جاذبه برتر جزیره کیش، پیشنهادات ویژه ای وجود دارد که هر کدام به تنهایی شما را شگفت زده خواهد نمود.

معرفی مجموعه اوای خلیج فارس کیش

یکی از این جاذبه های سرگرم نماینده و خاص که محل برگزاری کنسرت ها و رویدادهای مهم جزیره کیش نیز است، مجموعه سرگرمیی آوای خلیج فارس است.

آوای خلیج فارس، جاذبه سرگرمیی و خاص جزیره کیش

آوای خلیج فارس مجموعه سرگرمیی و دیدنی و بزرگی است که با توجه به امکانات و مکان های سرگرمیی که دارد می تواند یک روز کامل از سفر شما به جزیره کیش را به خود اختصاص دهد.

  • آبنمای موزیکال
  • رستوران و کافی شاپ
  • سالن تئاتر و سینما و ...
  • سالن vip
  • امکانات سرگرمیی
  • سرگرمیات آبی
  • و ...

بخشی از مجذوب نمایندهیت ها و ویژگی های این مجموعه سرگرمیی می باشد.

این مجموعه به شکل ستاره دریایی ساخته شده. برای طبیعی تر دیده شدن این ستاره دریایی در در برنامه این مجموعه ایجاد فضای سبز گسترده اطراف مجموعه است.

مجتمع آوای خلیج فارس واقع در جزیره کیش بزرگترین استیج روباز و آبنمای موزیکال کشور را در خود جای داده است.

ظرفیت سالن های آوای خلیج فارس کیش

  • سالن سینما: 200 نفر
  • سالن تئاتر: 500 نفر
  • سالن کنسرت: بیش از 3000 نفر

آدرس آوای خلیج فارس کیش

  • جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، جنب مسجد حضرت امیر، روبروی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش

برترین زمان بازدید از مجتمع آوای خلیج فارس کیش

از آنجایی که این مجموعه روباز و در فضای باز می باشد برترین زمان بازدید از آنریال برترین زمان سفر به کیش از نظر جمعیت و شرایط آب و هوایی می باشد.

برترین زمان کیش از مهر تا فروردین است. آب و هوای کیش گرم و مرطوب با میانه 26 درجه سانتی گراد در سال است. در تابستان می تواند تا 40 درجه سانتی گراد (104 درجه فارنهایت) گرم گردد.

سفر به جزیره کیش

چه یک غواص ماجراجو باشید و در پی کشف صخره های مرجانی خلیج فارس هستید یا در پی یک ساحل آفتابی گرم برای دراز کشیدن روی شن های نقره ای، جزیره منطقه آزاد تجاری - صنعتی کیش همه چیز را برای شما فراهم نموده است.

جزیره کیش یکی از جزایر کوچک و در عین حال مجذوب نماینده در خلیج فارس و یکی از زیباترین جزایر مرجانی در دنیا است. تور جزیره کیش نه تنها برای گردشگران ایرانی بلکه توجه گردشگران دنیای را به خود جلب نموده است.

جاذبه های جزیره کیش

جاذبه اصلی این جزیره سواحل زرق و برق دار آن است. اگرچه کیش جزیره بزرگی نیست (91 کیلومتر مربع) اما بیشتر منطقه آن تحت پوشش سواحل زیبایی قرار گرفته است که می توانید شما را شگفت زده کند.

صخره های مرجانی در بستر دریا آب را تصفیه نموده و آن را کاملاً شفاف می نمایند تا بتوانید دنیای زیر آب را ببینید و از آرامش ساحلی بیشتر لذت ببرید.

حتی در لوکس ترین جزیره ایران نیز می توانید از میراث فرهنگی با قدمت بیش از دو هزار سال لذت ببرید.

جزیره کیش از زمان امپراتوری هخامنشی در تصرف ایرانیان بوده و از نظر زیبایی و بعلاوه از نظر تاریخ غنی است.

مهم ترین آثار تاریخی به جا مانده این جزیره کاریز کیش به جای مانده از قنات باستانی است که برای بازدید مردم به یک موزه زیرزمینی تبدیل شده است.

برخلاف تصور گاهی خرید بلیط هواپیما کیش تنها برای جاذبه های تاریخی این جزیره می باشد. تنها سرگرمی و امکانات گردشگری این جزیره نمی باشد که توجه افراد را جلب می نماید.

جزیره کیش یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین ایرانیان و به طور خاص نسل های جوان است.

  • مراکز خرید زیبا
  • رستوران ها
  • فعالیت های آبی و سواحل
  • و...

یک بسته عالی برای یک سرگرمی آرام و رمانتیک ایجاد می نمایند.

یکی از دلایل این معروفیت زیاد این است که این جزیره در زمستان گرم و دلپذیر است. وقتی دیگر منطقه ها ایران سرد و پوشیده از برف است، می توانید انگشتان پا را در ماسه های سفید و گرم ساحل قرار دهید و جت اسکی را روی آب فیروزه ای خلیج فارس قرار دهید.

نباید فراموش کنید که در پس زمینه آسمان غروب خورشید نارنجی و بنفش می گردد، یک عکس سلفی با کشتی یونانی را نباید فراموش کنید، این رمانتیک ترین و آرام ترین عکس از سفر شما در جزیره کیش خواهد بود.

اگر به پیاده روی در ساحل غربی جزیره بروید، کشتی رها شده ای را می بینید که در آب نشسته است.

پنجاه سال پیش این کشتی متعلق به یونان بسیار نزدیک به ساحلی بود که در گل و لای گیر کرد و از آن موقع تا به امروز در ساحل این جزیره به جای مانده است.

متاسفانه گفته می گردد که عمر این کشتی رو به سرانجام است و به زودی شاهد غرق شدن کامل آن خواهیم بود.

منبع: طاهاگشت

به "معرفی مجموعه اوای خلیج فارس کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مجموعه اوای خلیج فارس کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید