موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز برای بازدید گردشگران دایر است

به گزارش صندلی و تلفن، خبرنگاران/آذربایجان غربی رییس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه از دایر بودن موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز برای بازدید گردشگران خبرداد.

موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز برای بازدید گردشگران دایر است

مختار خانی در گفت و گو با صندلی و تلفن اضافه نمود: موزه تاریخ طبیعی ارومیه به عنوان بزرگترین موزه تاریخ طبیعی شمال غرب کشور در ایام نوروز 1401 به منظور شناساندن ظرفیت های محیط زیست طبیعی استان، گونه های گیاهی و جانوری از ساعت 8 صبح لغایت 20 آماده پذیرایی از گردشگران، مسافران نوروزی و علاقمندان به طبیعت است.

وی اضافه نمود: موزه تاریخ طبیعی ارومیه یکی از جاذبه های دیدنی این شهر است که بزرگترین موزه تاریخ طبیعی شمالغرب کشوربوده و در زمینی به مساحت 5000 مترمربع و زیربنای 4200 مترمربع در 4 طبقه احداث شده و در ایام نووز اماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: موزه تاریخ طبیعی ارومیه دارای سالن های تخصصی پستانداران، پرندگان، خزندگان، زیست بوم های آبی و هفت اقلیم کشور و نیز سالن های جانبی همایش، کتابخانه و نمایشگاه عکس است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست ارومیه اظهار کرد: موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ورودی شهر ارومیه و در مجاورت رودخانه شهرچایی واقع شده و به راحتی در دسترس بازدید کنندگان بوده و فرصت و بستر مناسبی برای فعالیت علمی و پژوهشی متخصصین و محققان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز برای بازدید گردشگران دایر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه تاریخ طبیعی ارومیه در ایام نوروز برای بازدید گردشگران دایر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید