پشتیبانی امور دام از مرغدار ها با خرید مستقیم

به گزارش صندلی و تلفن، معاون مالی استاندار کرمانشاه گفت : پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر، به شکل مستقیم از مرغدار ها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب فراوری کننده گردد.

پشتیبانی امور دام از مرغدار ها با خرید مستقیم

باباخانی معاون مالی استاندار کرمانشاه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان که با حضور مدیران عضو برگزار گردید؛ گفت : خرید تضمینی مرغ از فراوری نماینده می تواند به افزایش فراوری و اشتغال در استان یاری کند

باباخانی بر ایجاد بازار روز های میوه و تره بار نو در شهر تاکید نمود و گفت: مجموعه های سرمایه گذاری شهرداری و میوه و تره بار، با توجه به تجربه های پیروز شهر هایی مانند تهران، برای جانمایی و اجرای میادین میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر اقدام نمایند.

وی با اشاره به نقش ویژه جهاد کشاورزی در تنظیم بازار گفت: این مجموعه باید نظارت دقیقی بر نحوه تامین اقلام غذایی و قیمت آن ها داشته باشد و ایجاد هرگونه آشفتگی در بازار قیمت جلوگیری کند.

باباخانی یادآور شد: جهاد کشاورزی هم مسئول حمایت از فراوری است و هم مصرف نماینده و باید قیمت ها را به گونه ای تنظیم کند که به مصرف نماینده فشار وارد نگردد.

وی مطرح نمود: پشتیبانی امور دام باید با حذف مباشر، به شکل مستقیم از مرغدار ها خرید کند تا ارزش افزوده بیشتری نصیب فراوری نماینده گردد.

باباخانی بر رصد مستمر بازار به وسیله دستگاه های اجرایی و برخورد با هرگونه سوء استفاده تاکید نمود .

صندلی و تلفن کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پشتیبانی امور دام از مرغدار ها با خرید مستقیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی امور دام از مرغدار ها با خرید مستقیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید