خبرنگاران سرمربی مقاومت البرز: بازیکنانم، فوتسال باکیفیتی ارائه دادند

به گزارش صندلی و تلفن، اصفهان-خبرنگاران-سرمربی تیم فوتسال مقاومت البرز گفت: بازیکنانم در مقابل بهترین تیم ایران و آسیا (گیتی پسند) بازی با کیفیت و خوبی را به نمایش گذاشتند.

خبرنگاران سرمربی مقاومت البرز: بازیکنانم، فوتسال باکیفیتی ارائه دادند

به گزارش صندلی و تلفن، فرهاد کشاورز عصر پنجشنبه بعد از شکست تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع صندلی و تلفن اضافه کرد: در فصل جاری چهار بازی با تیم گیتی پسند انجام دادیم و فارغ از نتیجه، بدنبال این بودیم که کیفیت فنی تیم خود را بالا ببریم.

وی با تاکید بر استعدادیابی در فوتسال اضافه کرد: تیمی جوان هستیم و برای زیرساخت های آینده خود، بازیکنان با استعداد را پرورش می دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان جوان تیمش مقابل بهترین تیم ایران و آسیا بازی خوبی را به نمایش گذاشتند،اضافه کرد: میانگین سنی بازیکنان ما در این ملاقات 19 سال بود که بازی خوبی را هم به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در فصل آینده با رفع کردن نقاط ضعف تیم به نتایج دلخواه خود خواهیم رسید، گفت: در ملاقات امروز پنج بازیکن اصلی خود را در ترکیب تیم نداشتیم .

کشاورز توضیح داد: خیلی خوب است که به جوانان اعتماد و بازیکنان با کیفیتی را به فوتسال کشور معرفی کنیم.

سرمربی مقاوت البرز، کیفیت برگزاری و تیم های لیگ برتر را در فصل جاری خوب توصیف کرد و اضافه کرد: با توجه به شرایط سخت کرونایی، لیگ منظم برگزار گردید.

وی گفت: هدفگذاری تیم مقاومت برای سال آینده کسب رتبه های بالای جدول است که با بازیکنان جوان و کار در زیرساخت لازم به هدف خود خواهد رسید.

وی داوری در لیگ برتر را خوب مطرح کرد و گفت: در مواردی بعضی قضاوت ها در نتایج بازی ها تاثیرگذار بود ولی یک یا دو داور شرایط قضاوت در لیگ را نداشتند که امیدوارم فصل آینده این فرایند اصلاح گردد.

در انتها این ملاقات، کادر فنی گیتی پسند اصفهان مصاحبه نکردند.

به گزارش صندلی و تلفن، تیم گیتی پسند اصفهان روز پنجشنبه در ملاقات نهایی لیگ برتر توانست مقاومت البرز را شکست دهد و برای ششمین بار نایب قهرمان لیگ برتر فوتسال کشور گردد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال های 1391 و 1395 مقام قهرمانی و در سال های 1389، 1390، 1392 ، 1393 و 98 مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را بدست آورده است.

گیتی پسند همچنین در سال 1391 به مقام قهرمانی و در سال های 1392 و 1396 به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال آسیا نایل شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران سرمربی مقاومت البرز: بازیکنانم، فوتسال باکیفیتی ارائه دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرمربی مقاومت البرز: بازیکنانم، فوتسال باکیفیتی ارائه دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید