برای بازی خداحافظی بازگشتم، بعد از سرانجام اردو تصمیم گیری می کنم

به گزارش صندلی و تلفن، سارا قمی کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازگشتش به اردوهای تیم ملی پس از خداحافظی از فوتبال، گفت: قرار نبود به تیم ملی بازگردم، طی آخرین صحبتی که با کادر فنی داشتم، به علت این که کاپیتان تیم ملی بوده ام و سال ها برای این تیم زحمت کشیده ام یک بازی خداحافظی برگزار گردد. قرار بود بازی خداحافظی با تیم ازبکستان در استادیوم آزادی برگزار گردد.

برای بازی خداحافظی بازگشتم، بعد از سرانجام اردو تصمیم گیری می کنم

ملی پوش تیم زنان ادامه داد: به همین علت وارد اردوی قبل شدم اما متأسفانه در روز دوم اردو متوجه شدیم تیم ازبکستان به ایران نمی آید و بازی تدارکاتی لغو شده است. تا انتهای اردو کنار بازیکنان ماندم. پس از برگزاری اردوی نخست، صحبتی با کادر فنی داشتیم تا در این اردو نیز کنار بازیکنان بمانم و تجربیاتم را در اختیار آن ها قرار دهم.

قمی ادامه داد: خوشبختانه شرایط اردو خوب است، پس از انتها این اردو تصمیم گیری نهایی را انجام خواهم داد که بمانم یا بروم. تمام این ها باید با توجه به تصمیمات کادر فنی باشد. هدفمان موفقیت تیم ملی است، همه سرباز تیم ملی هستیم. چه سارا قمی بماند چه نماند، امیدوارم تیم ملی در مسابقات جام ملت های آسیا نتیجه خوبی کسب کند. هدف همه ملی پوشان رسیدن به موفقیت است. باید انرژی مثبت دهیم و دست به دست یکدیگر با همدلی مسابقات را به انتها برسانیم تا تیم ملی از گروه خود صعود و به جام جهانی راه پیدا کند.

ملی پوش تیم فوتبال زنان ایران گفت: کار سختی در پیش داریم اما امیدواریم اتفاقات خوبی رقم بخورد. تا به امروز هیچ بازی تدارکاتی برگزار نشده است. کادر فنی و فدراسیون کوشش زیادی انجام دادند تا ملاقات تدارکاتی برگزار گردد اما این اتفاق رخ نداد و به همین علت کار بیشتر از گذشته سخت شده است. به عنوان عضو کوچکی از خانواده فوتبال زنان می گویم به کادر فنی تیم ملی ایمان دارم. در این مدت که آنها در اردوهای ملی حضور دارند تا به امروز حال وهوای بازیکنان، اردوو کادر فنی را این گونه ندیده ام، همه از ته دل برای هدفشان می جنگند. امیدوارم مثل همواره شگفتی ساز شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برای بازی خداحافظی بازگشتم، بعد از سرانجام اردو تصمیم گیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای بازی خداحافظی بازگشتم، بعد از سرانجام اردو تصمیم گیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید