عجیب ترین تصمیم در والیبال؛ ایتالیا ستاره اش را خط زد!

به گزارش صندلی و تلفن، فردیناندو دجورجی بیان کرد که ایوان زایتسف ستاره ایتالیایی والیبال دنیا برای رقابت های قهرمانی دنیا در تیم او جا نخواهد داشت. بر همین اساس ورد آف والی نوشت: سرمربی تیم ملی ایتالیا در شروع آماده سازی تیم خود برای مسابقات قهرمانی دنیا 2022 تصمیم شگفت انگیزی گرفت و ستاره بزرگ یعنی ایوان زایتسف از لیستش حذف کرد تا این بازیکن اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک کند.

عجیب ترین تصمیم در والیبال؛ ایتالیا ستاره اش را خط زد!

پس از این اتفاق عجیب، فدراسیون والیبال ایتالیا به این خبر واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد که خروج ستاره والیبال دنیا پس از تبادل نظر با سرمربی بوده است.

بعلاوه دجورجی پس از این اتفاق گفت: در سرانجام یک راستا مناسب ارزیابی و پس از تشخیص فنی تصمیم گرفتم که به زایتسف اعلام کنم که او بخشی از 14بازیکن برای قهرمانی دنیا نخواهد بود. برای جلوگیری از هرگونه گمان زنی تاکید می کنم که این بازیکن همواره رفتاری مثال زدنی داشته است.

زایتسف 34 ساله در ابتدای تابستان به علت عمل جراحی المپیک 2020 توکیو از دست داد، اما به تازگی این بازیکن به تیم خود بازگشت. زایتسف در لیگ ملت های 2022 والیبال در چند بازی برای تیمش به میدان رفت، اما او در ترکیب اصلی تیمش نبود. به نظر می آید اختلاف نظر سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا با این بازیکن، باعث شده که او از تیم والیبال ایتالیا خط بخورد.

منبع: فرارو

به "عجیب ترین تصمیم در والیبال؛ ایتالیا ستاره اش را خط زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین تصمیم در والیبال؛ ایتالیا ستاره اش را خط زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید