موزه هنر های معاصر تهران در آستانه بازگشایی

به گزارش صندلی و تلفن، موزه هنر های معاصر تهران که مدتی است به علت بازسازی و تعویض کف پوش ها تعطیل شده است، به گفته رییس این مکان فرهنگی و هنری سه روز دیگر و همزمان با دهه فجر بازگشایی خواهد شد.

موزه هنر های معاصر تهران در آستانه بازگشایی

به گزارش ایسنا، مینیمالیسم و کانسپچوال آرت عنوانِ آخرین نمایشگاهی بود که در موزه هنر های معاصر تهران برگزار گردید. با تمام شدنِ این نمایشگاه، موزه هنر های معاصر تهران برای مدت زمان نسبتا طولانی به منظور تعویض کف پوش ها و بعضی تعمیرات دیگر تعطیل شد.

عبادرضا اسلامی کولایی، مدیر این مکان فرهنگی و هنری اعلام می نماید که نمایشگاه قهوه خانه که قرار بود موزه فعالیتش را با آن از سر گیرد، به علت اینکه بعضی مجموعه داران آثار را بازپس گرفته اند به سالِ 1402 موکول خواهد شد.

او بعلاوه جزییاتی از آخرین روندِ تعمیرات در موزه هنر های معاصر تهران ارائه می نماید: گالری انتهایی از امروز کار تعمیراتش تمام می گردد و فکر می کنم تا پس فردا کفپوش گالری ها تمام خواهد شد. موزه قبلا بازسازی و بازسازی شده بود و ما فقط بحث کف پوش ها، نوسازی و بعضی موارد جزئی را داشتیم؛ بنابراین موزه هنر های معاصر تهران تا پس فردا بازگشایی خواهد شد و ما کتبا این موضوع را به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت هنری اعلام نموده ایم. همکاران ما در اداره کل هنر های تجسمی نامه ای زدند که آمادگی داشته باشیم تا نمایشگاهی به مناسبت دهه فجر برگزار کنیم.

کولایی درباره نمایشگاهِ نو موزه هنر های معاصر تهران خبر می دهد: کتاب آینه در آینه سال جاری در موزه هنر های معاصر چاپ خواهد شد و نمایشگاهی نیز با موضوع دهه فجر خواهیم داشت. پس از آن ما برنامه های گنجینه را دنبال خواهیم کرد و به مرور شروع خواهند شد.

رییس موزه هنر های معاصر تهران اضافه می نماید: نمایشگاهی که ستاد دهه فجر و معاونت هنری برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته اند، برگزار خواهد شد و مطالعات آن در حال اجرا شدن است تا در فاصله 10 روز بتوانیم نمایشگاه خوبی را برگزار کنیم. موضوع نمایشگاه بیشتر عکس است و ما بعد از این با فاصله ای که داریم و استراحتی که موزه باید برای نصب آثار بعدی کند، تمایل داریم کار ویژه ای برای نوروز انجام دهیم.

منبع: فرارو

به "موزه هنر های معاصر تهران در آستانه بازگشایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه هنر های معاصر تهران در آستانه بازگشایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید