سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی پرسود است

به گزارش صندلی و تلفن، ایرنا/ براساس سخنان معاون وزیر تعاون و آخرین اخبار بدست آمده، سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی پرسود است.

سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی پرسود است

مهدی مسکنی ضمن اشاره به اهمیت موضوع صنایع فرهنگی بیان داشت: نمایشگاه الگونما می تواند نقطه خوبی برای آغاز اقتصاد بومی و فرهنگی ملی باشد. این نمایشگاه به خوبی توانسته با شناسایی آسیب ها نقشه تحقق اکوسیستم صنایع فرهنگی ایرانی را طراحی کند.

وی اضافه نمود: نمایشگاه الگونما با استفاده از ظرفیت های خود می تواند چندین برابر توسعه پیدا کند و ضروری است در روشهای تامین منابع و توسعه این موضوع کار کرد.

معاون وزیر کار با اشاره به اهمیت حمایت سازمان ها و نهاد های بالادستی گفت: بخش تعاون وزرات کار می تواند با ارائه منابع تعاونی و پذیرش سهامدار غیر عضو با تسهیلات مقرون به صرفه قیمت از تولیدنمایندگان صنایع فرهنگی حمایت کند.

مسکنی بیان داشت: وزارت تعاون این توانایی را دارد تا مجموعه های مختلفی را برای همراهی دعوت نموده که با سرمایه گذاری مالی، در این موضوع مشارکت نمایند.

معاون تعاون وزیر کار با اشاره به اهمیت موضوع سرمایه گذاری افزود: سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی پر سود است و بازار نیز به این محصولات اقبال زیادی دارد که البته حمایت دولت هم در این حوزه مورد احتیاج است.

نمایشگاه الگونما، نمایشگاه تخصصی سبک زندگی و صنایع فرهنگی نسل آینده ایران است که به آنالیز تخصصی فرآیندها، ابعاد، شرایط امروز ایران و دنیا و منظره مطلوب حوزه شخصیت می پردازد. این نمایشگاه به همت مجمع نوشت افزار ایرانی اسلامی و شورای فرهنگ عمومی در مجتمع فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار می گردد.

منبع: همگردی

به "سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی پرسود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در حوزه صنایع فرهنگی پرسود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید