طرز تهیه باگت شکم پر؛ خوشمزه، سریع و آسان

به گزارش صندلی و تلفن، بعد از برش میزان کمی از خمیر داخل نان را خارج می کنیم و با موادی که آماده نموده بودیم پر می کنیم و داخل سینی فر می چینیم. سپس ماکروفر را در حالت کانوکشن قرار می دهیم.

طرز تهیه باگت شکم پر؛ خوشمزه، سریع و آسان

اگر قصد دارید یک صبحانه مفصل و متفاوت تدارک ببینید این ساندویچ خوشمزه را حتما امتحان کنید.

برای مشاهده آموزش کامل و مرحله به مرحله طرز تهیه باگت شکم پر خوشمزه و فوری برای صبحانه در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم برای 4 نفر

*تخم مرغ 3 عدد

*نمک و فلفل سیاه به میزان لازم

*شیر 3 قاشق غذاخوری

*فلفل دلمه ای کوچک نصف

*فلفل سبز تند 1 عدد در صورت تمایل

*سوسیس سوجوک 150گرم

*پنیرپیتزا 100گرم

طرز تهیه باگت شکم پر

مرحله اول: در ابتدا برای درست کردن باگت شکم پر، فلفل دلمه ای و فلفل سبز را روی تخته آشپزخانه به صورت نگینی خرد می کنیم و سوسیس را هم به همین شکل خرد نموده و کنار می گذاریم.

مرحله دوم: به جای سوسیس سوجوک می توانید از هات داگ و یا ژامبون گوشت و مرغ هم بهره ببرید کاملا اختیاری است و با توجه به ذائقه خود می توانید آن را تغییر دهید و در آشپزی بهره ببرید.

مرحله سوم: تخم مرغ ها را در ظرفی می شکنیم و نمک و فلفل و شیر را اضافه می کنیم و مواد تخم مرغی را با هم مخلوط می نماییم سپس سبزیجات و سوسیس نگینی خرد شده را به این مواد بیافزایید.

مرحله چهارم: در خاتمه پنیر پیتزا را اضافه می کنیم و مواد را مخلوط نموده و کناری می گذاریم نوبت برش نان باگت است نان باگت ها را به شکلی که از دو طرف باریک تر و از وسط حدود 2 سانت پهن تر برش می زنیم.

مرحله پنجم: منظور از برش نان باگت باز کردن دهانه آن است همان طور که در عکس آماده شده غذا می بینید فقط یک برش سر تا سری نیست و قسمت کوچکی از روی نان برش خورده و جدا شده است.

مرحله ششم: بعد از برش میزان کمی از خمیر داخل نان را خارج می کنیم و با موادی که آماده نموده بودیم پر می کنیم و داخل سینی فر می چینیم. سپس ماکروفر را در حالت کانوکشن قرار می دهیم.

مرحله هفتم: ماکروفر را با دمای 200 درجه از 15 دقیقه قبل گرم می کنیم و سینی را داخلش قرار می دهیم البته با توجه به دمای فر برای پخت تخم مرغ ها، ممکن است کمی زمان بیشتری ببرد.

مرحله هشتم: برای پخت این ساندویچ خوشمزه می تواند از فر گازی هم بهره ببرید و با دمای 180 درجه در فر از قبل گرم شده قرار می دهیم حدود 15 تا 20 دقیقه زمان لازم دارید تا پخته گردد.

مرحله نهم: بعد از گذشت 15 دقیقه ساندویچ نان باگت آماده است. برای سرو راحتتر می توانید نان باگت ها را به دو تا سه قسمت برش بزنید و یک صبحانه خوشمزه و متفاوت داشته باشید. نوش جان.

منبع: بهترین ها

منبع: فرادید

به "طرز تهیه باگت شکم پر؛ خوشمزه، سریع و آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه باگت شکم پر؛ خوشمزه، سریع و آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید