کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات چاپ و روانه بازار نشر شد

به گزارش صندلی و تلفن، کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات اثر فریبا ملکی و گونا مهردانش به وسیله انتشارات زانکو بوکان و در تیراژ یک هزار جلد چاپ و روانه بازار نشر شد.

کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات چاپ و روانه بازار نشر شد

صندلی و تلفن کرمانشاه- فریبا ملکی از مولفان این کتاب گفت: این کتاب حاصل سعی و کوشش، پژوهش و تحقیق سه ساله اینجانب و خانم مهردانش است؛ از ضرورت های تالیف این کتاب همانطور که از عنوان آن پیداست اهمیت به بُعد فرهنگی گردشگری، شناساندن منطقه بکر و تاریخی اورامانات با مردمانی اصیل و فرهنگی کهن به قدمت تاریخ حیات بشر است.

به گفته ملکی، مولفان بر آن بوده اند که تحقیق و پژوهش خود را از دیگر آثار فرهنگی و تاریخی مکتوب این دیار غافل نشوند و با گرته برداری از این آثار و اسناد کتابخانه ای و پژوهشی موضوع مدنظر خود را به برترین نحو ممکن ثبت و ضبط نماییم. امیدواریم خوانندگان، اندیشمندان و پژوهشگران این دیار کهن در جهت معرفی هرچه بیشتر قدمت، اصالت و دیرینگی فرهنگ خاص این پهنه سرزمینی همت گمارند.

کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات در 125 صفحه و به قیمت 45 هزار تومان در بازار نشر در دسترس است. فریبا ملکی کارشناس گردشگری کشوری و مدیرعامل شرکت گردشگری میراث داران میلکان کرمانشاه و گونا مهردانش کارشناس فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است.

ط.پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات چاپ و روانه بازار نشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب گردشگری فرهنگی اورامانات چاپ و روانه بازار نشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید