موسیقی

هنوز تعریف جامعی از صنایع دستی وجود ندارد

با گذشت 56 سال از تأسیس سازمان صنایع دستی و الحاق آن به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری فعلی، هنوز تعریف جامعی برای صنایع دستی ارائه نشده است.

7 مهر 1402

یک بازسازی خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اکنون در صنعت بازی تفرقه وجود دارد. از یک طرف، عناوینی چون الدن رینگ (Elden Ring)، متال: هلسینگر (Metal: Hellsinger) و هیدیس (Hades) را داریم که عناوینی نو و با کیفیت بالا هستند و هواداران زیادی دارند. از طرف دیگر، شاهد کوشش متمرکزی از جانب استودیوهای بزرگ بازیسازی برای...

12 فروردین 1402

معرفی مجموعه اوای خلیج فارس کیش

در بین 30 جاذبه برتر جزیره کیش، پیشنهادات ویژه ای وجود دارد که هر کدام به تنهایی شما را شگفت زده خواهد نمود.

20 بهمن 1401

اولین عکس سلفی جهان در کجا گرفته شد؟

سلفی گرفتن امروزه به یکی از عادات روزمره در جهان تبدیل شده است. عادتی که هواداران بسیاری دارد و مورد انتقاد های فراوانی قرار می گیرد، اگر چه این رفتار فردی پیامد ساخت موبایل است، ولی امری تازه و به تعبیری خلق الساعه نیست، زیرا با اندکی جست و جو در تاریخ...

7 دی 1401

هدفون Soundcore Life Note 3 با قابلیت تغییر اکولایزر موزیک

شرکت Ankers Soundcore از هدفون Soundcore Life Note 3 در هند رونمایی کرد. این هدفون بی سیم، دارای ویژگی هایی مانند حذف نویز فعال (ANC)، حالت بازی، باتری طولانی مدت و 18 ماه ضمانت هستند. این هدفون بی سیم با قیمت 7999 روپیه (108 دلار) در رنگ های مشکی، سفید و آبی عرضه می گردد.

27 خرداد 1401

کلیسای جامع کلن ، تنها کلیسای به جا مانده از بمباران های جنگ جهانی دوم در کلن

کلیسای جامع کلن- آلماناگر می خواهید با یکی از جاذبه های گردشگری در کشور آلمان که بسیار پرطرفدار است، آشنا شوید پیشنهاد می کنیم، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

13 خرداد 1401

تایم لپس یک روز در سالزبورگ

سالزبورگ یکی از بزرگ ترین شهرهای اتریش و مهد موسیقی دنیا است. جاهای دیدنی سالزبورگ که متشکل از بناهای تاریخی، موزه های هنری و جاذبه های طبیعی است، هواداران زیادی در دنیا دارد.

20 فروردین 1401

معرفی هتل گلدن بی بیچ در لارناکا قبرس (5 ستاره)

هتل گلدن بِی بیچ در لارناکا | Golden Bay Beach Hotelقبرس با اینکه کشور کوچکی است اما به خاطر اینکه در میان سه قاره اروپا، آسیا و آفریقا واقع شده است، دارای جاذبه های متفاوتی است که ارزش سفر به آن را دارند. قبرس به دو قسمت شمالی و جنوبی تشکیل می شود که قسمت شمالی آن،...

10 اسفند 1400

چگونه بازارهای کریسمس در اروپا را با تور کشتی تجربه کنیم

فرقی نمی کند که می خواهید هدیه خریداری کنید، ایام کریسمس خود را پر کنید یا فقط جو و فضا را تجربه کنید، بازار کریسمس اروپا همواره افسون گر و مجذوب کننده است. با خبرنگاران همراه باشید تا با سفرهای آبی به این بازارها آشنا شوید.

16 بهمن 1400

رونمایی گلزار از برادرش ! ، چقدر تفاوت

خبرنگاران: محمدرضا گلزار عکس های 2 نفره خود و برادرش را منتشر کرد.

13 آذر 1400

جاهای دیدنی لس آنجلس را بشناسید

لس آنجلس دومین شهر پرجمعیت استان متحده آمریکا و بزرگترین شهر استان کالیفرنیا است. لس آنجلس به اختصار LA نامیده می گردد و لقب شهر فرشتگان، مخصوص لس آنجلس است. این شهر دارای مراکز تفریحی و تفریح های بسیار زیادی است. افراد زیادی لس آنجلس را مرکز تفریح جهان...

21 مرداد 1400

از ناراحتی هوتن صبور تا نامزدهای عجیبِ سیمرغ

روز هشتم جشنواره فیلم فجر آخرین روز اکران با نشست خبری بود. البته امروز و فردا قرار است 4 فیلم منتخب دوباره روی پرده سینمای رسانه ها بروند.

26 اسفند 1399

بهترین روش درمان اوتیسم چیست؟

بهترین روش برای درمان اوتیسم، روش توانبخشی با کمک خانواده می باشد. گفتاردرمانی و کاردرمانی فشرده به تقویت مهارت های مختلف کودک کمک می کند.

9 اسفند 1399

قانون سیزدهم روابط پیروز - عاشق استعدادهای درونی یک مرد نشوید

قانون سیزدهم از قوانین روابط پیروز می گوید: هرگز عاشق استعدادهای درونی یا توانایی های بالقوه کسی نشوید، باید او را همانطور که هست دوست بدارید.

12 آذر 1399

127 تک آهنگ و 7 آلبوم در هفته گذشته مجوز گرفتند

تهران (پانا) - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف هفته گذشته مجوز 134 آلبوم و تک آهنگ را صادر نموده است.

17 آبان 1399

8 شاعر قرن 21 که خواندن آثار آن ها برای هرکس جذاب است

در این مقاله تلاش می شود تا در خصوص تعدادی از برترین شاعران قرن حاضر به طور مختصر اطلاعاتی ذکر شود

16 آبان 1399

کاسبیِ پررونق طالع بین ها، ما خیلی خرافاتی هستیم!

روزنامه شهروند - سوگل دانائی: اگر تا امروز تصور می کردید موقعیت ستارگان در آسمان اصلا به زندگی ربط ندارد، حالا کسانی پیدا شده اند که در مقابل دریافت وجهی قابل توجه می گویند خیر؛ موقعیت ستارگان و سیارات بر زندگی خیلی هم اثر دارد؛ مثلا می گویند: اگر خورشید...

23 مهر 1399

11 ویژگی کاربردی گوگل مپ

برنامه کاربردی گوگل مپ، ابزاری عالی برای مسیریابی در سفرهای طولانی یا حتی برای اطلاع از وضع ترافیک مسیرهای شهری است. با این حال اگر شما این نرم افزار همراه را یک برنامه موقعیت یابی صِرف بدانید چیزهای زیادی را از دست خواهید داد.

29 مرداد 1399

(ویدیو) تریلر بازی Assassins Creed Valhalla منتشر شد

شرکت بازی سازی یوبی سافت رسما از قسمت بعدی مجموعه بازی های فرقه اساسین با نام Assassins Creed Valhalla رونمایی کرده است.

9 تیر 1399

بیوگرافی سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال

سعید معروف با نام کامل میرسعید معروف لَکرانی والیبالیست اهل ایران، بازیکن و کاپیتان معروف تیم ملی والیبال ایران و عضو باشگاه زنیت کازان است.

27 اردیبهشت 1399
تعداد: (21)